Ако все пак се съмняваш в това, дай ток направо на помпата и пали, така поне ще разбереш дали проблена е само в помпата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензинова помпа???
Collapse
X
-
Начи да ти споделя плах опит, може и да няма общо, но за твое инфо - когато сглобявах червената кола, повечето от инсталацията в купето я нямаше, или беше урбалишки изрязана, когато уж навързах тва онва, и изках да я запаля конролно, дадох контакт, цифреблатите светнаха(още не бях сложил табло), но помпата не издаде и звук.......пуснах и ток директно, и заработи.......тръгнах по кабелите от буксата назад, и установих че единия минава през кът-оф суича дето е под седалката, и оттам минава през оная кутиика дето управлява централното, свалянето на джамците, и прочее - квадратна, стои зад пасажерския бег......при мен суича беше проблем, щото беше изрязан, и само му дадох кабелите на късо, но просто да знаеш откъде минава веригата......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Проверено при жабката бушона и релетата са читави, проблема е при акумулатора, там до релето не идва ток, а релето е читаво, обаче при целия този сноп как да проследя от къде идва захранването на релето??? Още малко и прекарвам директен плюс от контактния ключ до помпата и не се занимавам повече
Comment
-
Колгега извади целия куплунг в който влиза релето (това при акумулатора,лесно се вади). Огледай връзките към металните обувки на кабелите. И замервай тока от там, не отгоре. Имал съм подобен проблем с тези куплунзи,но това е само предположение дано помогне.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщениеПроверено при жабката бушона и релетата са читави, проблема е при акумулатора, там до релето не идва ток, а релето е читаво, обаче при целия този сноп как да проследя от къде идва захранването на релето??? Още малко и прекарвам директен плюс от контактния ключ до помпата и не се занимавам повече
Съмнявам се да има проблем с кабелите, освен ако няма видимо нараняване.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Всичко казано до момента е проверено и не откривам проблем, колата е полуразколачена отвътре(изтърбуших я) утре ще прекарам един плюс от контактния ключ ( с бушонче разбира се) директно отзад на помпата и няма да се занимавам повече с глупости!!! Само като се разрових и като видях коооолккооооо много са защитите към бензиновата помпа на тая кола и направо се уплаших и отчаях, да не говорим че разглобих и копчето под седалката на съставни части, да не би да е в него нещо, ама и там няма проблем(разхвърчаха се едни пружинки, съчмички и пластинки, половин час го сглобявах после докато ги намеря и събера всичките), абе нещо кофти се случва, ама един бог знае какво е, утре ще пиша става ли така или ЕКУто се сърди на побългаряването ми!!! Сто коли направих, прекодирах и к'во ли не, а моята още ми къса нервите м**ка му!!! Дано ЕКУто няма някаква защита срещу такива посегателства и да стане!
Comment
-
Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщениеВсичко казано до момента е проверено и не откривам проблем, колата е полуразколачена отвътре(изтърбуших я) утре ще прекарам един плюс от контактния ключ ( с бушонче разбира се) директно отзад на помпата и няма да се занимавам повече с глупости!!! Само като се разрових и като видях коооолккооооо много са защитите към бензиновата помпа на тая кола и направо се уплаших и отчаях, да не говорим че разглобих и копчето под седалката на съставни части, да не би да е в него нещо, ама и там няма проблем(разхвърчаха се едни пружинки, съчмички и пластинки, половин час го сглобявах после докато ги намеря и събера всичките), абе нещо кофти се случва, ама един бог знае какво е, утре ще пиша става ли така или ЕКУто се сърди на побългаряването ми!!! Сто коли направих, прекодирах и к'во ли не, а моята още ми къса нервите м**ка му!!! Дано ЕКУто няма някаква защита срещу такива посегателства и да стане!
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЕКУ-то ще има против това. Ще запише грешка. И друго, че трябва да мине през реле, за да не си нагориш контактния ключ.Сега закачих на Унидиагчето и наистина пише грешка, дава че помпата не работи, обаче колата си бачка, което на момента ме задоволява
Last edited by fein86; d.m.y г., 16:53.
Comment
-
Не знам точно с кой мотор си, но в единия случай имаш бушон 10А веднъж, имаш и инерционен ключ под шофьорската седалка. На релето трябва да идва постоянен плюс и компютъра да му подава маса през първите няколко секунди след даване на контакт. Пробвай първо да рестартираш с ключа под седалката. Измери го и него да видиш дали дава контакт. Той прекъсва плюса.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе знам точно с кой мотор си, но в единия случай имаш бушон 10А веднъж, имаш и инерционен ключ под шофьорската седалка. На релето трябва да идва постоянен плюс и компютъра да му подава маса през първите няколко секунди след даване на контакт. Пробвай първо да рестартираш с ключа под седалката. Измери го и него да видиш дали дава контакт. Той прекъсва плюса.Last edited by kiky_7; d.m.y г., 14:23.Alfa Romeo 146 1.6
Comment
-
Първоначално публикувано от kiky_7 Покажи съобщениеС Боксер съм, а този бушон 10А къде се намира под капака или под волана ?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
На боксера е горе вдясно от акумулатора в една черна кутиикаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment