Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинова помпа???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако все пак се съмняваш в това, дай ток направо на помпата и пали, така поне ще разбереш дали проблена е само в помпата.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Начи да ти споделя плах опит, може и да няма общо, но за твое инфо - когато сглобявах червената кола, повечето от инсталацията в купето я нямаше, или беше урбалишки изрязана, когато уж навързах тва онва, и изках да я запаля конролно, дадох контакт, цифреблатите светнаха(още не бях сложил табло), но помпата не издаде и звук.......пуснах и ток директно, и заработи.......тръгнах по кабелите от буксата назад, и установих че единия минава през кът-оф суича дето е под седалката, и оттам минава през оная кутиика дето управлява централното, свалянето на джамците, и прочее - квадратна, стои зад пасажерския бег......при мен суича беше проблем, щото беше изрязан, и само му дадох кабелите на късо, но просто да знаеш откъде минава веригата......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Проверено при жабката бушона и релетата са читави, проблема е при акумулатора, там до релето не идва ток, а релето е читаво, обаче при целия този сноп как да проследя от къде идва захранването на релето??? Още малко и прекарвам директен плюс от контактния ключ до помпата и не се занимавам повече

        Comment


        • #19
          Колгега извади целия куплунг в който влиза релето (това при акумулатора,лесно се вади). Огледай връзките към металните обувки на кабелите. И замервай тока от там, не отгоре. Имал съм подобен проблем с тези куплунзи,но това е само предположение дано помогне.
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
            Проверено при жабката бушона и релетата са читави, проблема е при акумулатора, там до релето не идва ток, а релето е читаво, обаче при целия този сноп как да проследя от къде идва захранването на релето??? Още малко и прекарвам директен плюс от контактния ключ до помпата и не се занимавам повече
            Провери ли бушоните при двигателя?Провери и буксите на ЕКУ-то!
            Съмнявам се да има проблем с кабелите, освен ако няма видимо нараняване.
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #21
              Всичко казано до момента е проверено и не откривам проблем, колата е полуразколачена отвътре(изтърбуших я ) утре ще прекарам един плюс от контактния ключ ( с бушонче разбира се) директно отзад на помпата и няма да се занимавам повече с глупости!!! Само като се разрових и като видях коооолккооооо много са защитите към бензиновата помпа на тая кола и направо се уплаших и отчаях, да не говорим че разглобих и копчето под седалката на съставни части, да не би да е в него нещо, ама и там няма проблем(разхвърчаха се едни пружинки, съчмички и пластинки, половин час го сглобявах после докато ги намеря и събера всичките), абе нещо кофти се случва, ама един бог знае какво е, утре ще пиша става ли така или ЕКУто се сърди на побългаряването ми!!! Сто коли направих, прекодирах и к'во ли не, а моята още ми къса нервите м**ка му!!! Дано ЕКУто няма някаква защита срещу такива посегателства и да стане!

              Comment


              • #22
                ок.
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #23
                  В голям филм си влязъл колега , дано се реши проблема и се окаже някоя тъпотия. Успех
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                    Всичко казано до момента е проверено и не откривам проблем, колата е полуразколачена отвътре(изтърбуших я ) утре ще прекарам един плюс от контактния ключ ( с бушонче разбира се) директно отзад на помпата и няма да се занимавам повече с глупости!!! Само като се разрових и като видях коооолккооооо много са защитите към бензиновата помпа на тая кола и направо се уплаших и отчаях, да не говорим че разглобих и копчето под седалката на съставни части, да не би да е в него нещо, ама и там няма проблем(разхвърчаха се едни пружинки, съчмички и пластинки, половин час го сглобявах после докато ги намеря и събера всичките), абе нещо кофти се случва, ама един бог знае какво е, утре ще пиша става ли така или ЕКУто се сърди на побългаряването ми!!! Сто коли направих, прекодирах и к'во ли не, а моята още ми къса нервите м**ка му!!! Дано ЕКУто няма някаква защита срещу такива посегателства и да стане!
                    ЕКУ-то ще има против това. Ще запише грешка. И друго, че трябва да мине през реле, за да не си нагориш контактния ключ.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      ЕКУ-то ще има против това. Ще запише грешка. И друго, че трябва да мине през реле, за да не си нагориш контактния ключ.
                      ЕКУто не се разсърди, обаче понеже попрочетох за имобилайзерчето, че около контактния ключ си има магнитно поле, проследяващо ключа с кода и не посмях да правя смущения там с допълнителни консуматори и затова го набих при един бушон и дигнах с 15А по силен бушон и сега е чук, бушона беше нещо свързан с климатроника Сега закачих на Унидиагчето и наистина пише грешка, дава че помпата не работи, обаче колата си бачка, което на момента ме задоволява
                      Last edited by fein86; d.m.y г., 16:53.

                      Comment


                      • #26
                        Колеги имам същя проблем, но при мен не ми достига ток до релето. Къде да провера защо не ми достига ток до релето ?
                        Alfa Romeo 146 1.6

                        Comment


                        • #27
                          Не знам точно с кой мотор си, но в единия случай имаш бушон 10А веднъж, имаш и инерционен ключ под шофьорската седалка. На релето трябва да идва постоянен плюс и компютъра да му подава маса през първите няколко секунди след даване на контакт. Пробвай първо да рестартираш с ключа под седалката. Измери го и него да видиш дали дава контакт. Той прекъсва плюса.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Не знам точно с кой мотор си, но в единия случай имаш бушон 10А веднъж, имаш и инерционен ключ под шофьорската седалка. На релето трябва да идва постоянен плюс и компютъра да му подава маса през първите няколко секунди след даване на контакт. Пробвай първо да рестартираш с ключа под седалката. Измери го и него да видиш дали дава контакт. Той прекъсва плюса.
                            С Боксер съм, а този бушон 10А къде се намира под капака или под волана ?
                            Last edited by kiky_7; d.m.y г., 14:23.
                            Alfa Romeo 146 1.6

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kiky_7 Покажи съобщение
                              С Боксер съм, а този бушон 10А къде се намира под капака или под волана ?
                              Не знам къде е, но по-схемата го дават да има 10А предпазител. Или в коша при мотора или под волана.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                На боксера е горе вдясно от акумулатора в една черна кутиика
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X